• אודות
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג
  • צרו קשר
תפריט
  • אודות
  • שיווק באינטרנט
  • בלוג
  • צרו קשר
פברואר 9, 2020 3:05 pm
המגמות והטרנדים השיווקיים בשנת 2020

הטכנולוגיות ממשיכות להתקדם בקצב מהיר ולכן חלק מהמגמות יהיו ממוקדות טכנולוגיה,

עם זאת ניתן לראות גם חזרה להפיכת השיווק לאנושי יותר,

המוקד יהיה על אנשים ולא רק על טכנולוגיה

תמיד צריך לזכור ש….

הסוציולוגיה חשובה מהטכנולוגיה.
  1. חווית לקוח –

2020 היא שנת הלקוח! העדפה לספק חווית לקוח שתגרום להם לחזור ולרכוש את המוצר או מוצרים נוספים. כשבונים תרבות עסקית חיובית ומתן חווית לקוח ושירות מעולה,
השיווק כמעט תמיד כבר קורה מעצמו.

73% מהצרכנים טוענים שחווית הקניה היא הגורם החשוב בהחלטות הקניה שלהם.

מה כולל חווית לקוח חיובית?

יעילות, נוחות, שירות קל וידידותי, אפשרות תשלום מהירה וקלה, טכנולוגיה עדכנית, התאמה אישית, חוויה סלולרית מתאימה.

התאמה אישית היא המפתח לקמפיין דיגיטלי מוצלח בשנת 2020

  1. מעורבות העובדים –

כמו שנאמר לעיל שירות טוב ומקצועי הוא אחד הדברים החשובים ביותר שהופך את חווית הלקוח לטובה יותר, תוכלו להבטיח זאת ע"י עובדים טובים ומרוצים.

יש מחקרים שאומרים כי 46% מהצרכנים נוטשים מותג אם עובדיו אינם מקצועיים דיים.

יחס לא טוב מצד העובדים הוא הגורם העיקרי שמונע עסקאות, העובדים הם הפנים של המותג!

יש לבדוק ולנקוט את הצעדים הנדרשים להבטיח שהעובדים יהיו מרוצים, שירצו שהעסק יצליח באותה מידה שלבעלי העסק זה חשוב, שיאמינו במוצר.

השגת רמה גבוהה של מעורבות עובדים הוא אחד הצעדים המשמעותיים והחשובים בשיפור חווית הלקוח.

  1. ויזואליזציה –

מחקרים מראים שאנשים מעדיפים תוכן חזותי על תוכן טקסטואלי,

ניתן לראות זאת בצמיחת הפלטפורמות הממוקדות תמונות וסרטונים כמו אינסטגרם, פינטרסט, טיקטוק וכו'

תוכן חזותי קל יותר לזכור מתוכן טקסטואלי הוספת תמונות, סרטונים, אינפוגרפיקות לטקסט יהפכו אתכם לזכירים יותר.

  1. התאמה אישית –

איסוף נתונים משפיע רבות על רמת ההתאמה האישית.

הצרכנים מוצפים בהודעות שיווקיות ממגוון ערוצים והפרסום המסורתי מאבד מיעילותו.

מסרים מותאמים אישית שמייצרים מערכת יחסים וקשר אמיתי בין המותג לקהל היעד הרלוונטי הם אלו שיעלו את אחוז ההמרה מגולש ללקוח רוכש.

  1. חיפוש קול

61% מבני ה25-64 מהמשתמשים אמרו כי הם מתכוונים להשתמש יותר ויותר במכשירי הvoice לחיפוש כדוגמת גוגל, אלקסה, סירי וכו'.

החיפוש הקולי מביא עמו אתגרים והזדמנויות חדשים, חשוב שהתוכן שלכם יותאם לחיפוש קולי שהוא ארוך יותר ומדויק יותר לתוכן החיפוש.

  1. LIVE

גולשים משקיעים פי 3 יותר זמן בצפייה
ב LIVE מאשר
בווידאו שהוקלט מראש.

נתון זה הופך את הווידאו למרתק יותר ככל שהצופה מרגיש שהוא חלק מהשידור,
יכול לשאול שאלות ולהשפיע על התוכן ולא רק להיות צופה פסיבי.

הצופים חוששים להחמיץ (FOMO) יש סיכוי שהסרטון יכיל מידע שלא יוכל להשיג במקום אחר ואף להיות הראשון לגלות חדשות בסרטון שיש סיכוי שלא ישמר..

לסיכום:

המגמות ב2020 אשר ממשיכות את
מגמות השנים הקודמות
מתבססות עדיין על תוכן עם ערך אמיתי,

כדי להמשיך להצליח גם השנה, בנו בסיס איתן של תוכן איכותי בכל ערוצי השיווק.

« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

פוסטים אחרונים
  • שיווק דיגיטלי ויחסי ציבור 2020
  • טרנדים בשיווק דיגיטלי 2020
  • מבט לעתיד השיווק האינטראקטיבי
  • אסטרטגיה- שיווק באינטרנט
תגובות אחרונות
    ארכיונים
    • פברואר 2020
    • יוני 2016
    קטגוריות
    • Uncategorized
    • בלוג
    כלים
    • התחבר
    • פיד רשומות
    • פיד תגובות
    • WordPress.org
    מהקורסים
    1410874_10153952284393186_2534575236927959415_o1410874_10153952284393186_2534575236927959415_oPreview
    11206037_10152825657522546_8260810864450008193_n11206037_10152825657522546_8260810864450008193_nPreview
    11168126_10152903000807546_1878111529935953579_n11168126_10152903000807546_1878111529935953579_nPreview
    12821630_10153445399337546_8956342136778377657_n12821630_10153445399337546_8956342136778377657_nPreview
    10371505_10152139334422546_1593459842408397600_n-160x12010371505_10152139334422546_1593459842408397600_n-160x120Preview
    1959306_10152518147522546_7902865387370085796_n1959306_10152518147522546_7902865387370085796_nPreview
    1891004_753845874666899_1507249936_n-160x1201891004_753845874666899_1507249936_n-160x120Preview
    1888677_668852156489918_266067864_n-160x1201888677_668852156489918_266067864_n-160x120Preview
    546502_10151172695267546_614183784_n-160x120546502_10151172695267546_614183784_n-160x120Preview
    526275_10150675717292546_141455727_n526275_10150675717292546_141455727_nPreview
    387233_10150413701597546_991512893_n387233_10150413701597546_991512893_nPreview
    312255_298197380201645_384589601_n-160x120312255_298197380201645_384589601_n-160x120Preview
    251536_10150250971657546_3963877_n251536_10150250971657546_3963877_nPreview
    207218_202478446440206_4915158_n207218_202478446440206_4915158_nPreview
    71915_161103857244332_578251_n71915_161103857244332_578251_nPreview
    28520_125382070816511_4084686_n28520_125382070816511_4084686_nPreview
    28420_128401690514549_3844645_n28420_128401690514549_3844645_nPreview
    10911328_1674769702743388_4087220300949676703_o10911328_1674769702743388_4087220300949676703_oPreview
    אמרו עלינו
    • שרון – את מדהימה. חוויתי איתך שבועיים של קורס שיווק בפייסבוק, באתי עם ציפיות, ולמרות זאת, עלית על כל צפיותי. יש בך שילוב מנצח של מקצועיות, יכולת העברת החומר בצורה ברורה, נעימות ורצון אמיתי וכן לעזור. מחבקת אותך ומודה לך
      דפי דולה

    • שרון, תודה רבה על כל היעוץ, הליווי והתמיכה בקידום דף הפייסבוק של המתנ”ס. קיבלנו מחמאות רבות על העיצוב והשימוש בו והרבה בזכותו ובזכותך אנו משמשים כראש חץ טכנולוגי בחברה למתנסים. ישר כוח!
      מתנ”ס מודיעין מכבים רעות

    • Teleall working with Mrs. Sharon Mandeleil in the past year. During this year we set up activities on Facebook, YouTube and Linkedin, we were able to improve all the indices in which we measure our activities on the Internet at all and in social networks in particular.
      Moreover, I must point out that Mrs. Sharon Mandeleil has led to a profound shift in our understanding the marketing operation on the Internet and on social networks
      Ziv Shalev

    • שרון, תודה רבה על כל היעוץ, הליווי והתמיכה בקידום דף הפייסבוק של המתנ”ס. קיבלנו מחמאות רבות על העיצוב והשימוש בו והרבה בזכותו ובזכותך אנו משמשים כראש חץ טכנולוגי בחברה למתנסים. ישר כוח!
      מתנ”ס מודיעין מכבים רעות

    הצטרפו אלינו לפייסבוק:
    Create by MSM
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן
    פתח סרגל נגישות כלי נגישות

    כלי נגישות

    • הגדל טקסטהגדל טקסט
    • הקטן טקסטהקטן טקסט
    • גווני אפורגווני אפור
    • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
    • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
    • רקע בהיררקע בהיר
    • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
    • פונט קריאפונט קריא
    • איפוס איפוס