פייסבוק היא מפעילת הרשת החברתית הגדולה בעולם. בשנים האחרונות מראה פייסבוק גידול מתמיד ומרשים בהכנסות וגידול יציב בנספר המשתמשים שלה.
בחודש אפריל 2012 דיווחה החברה על צמיחה של 30% בשנה במספר המשתמשים הפעילים, הנכנסים לאתר לפחות פעם אחת בחודש. סך כל המשתמשים הגיע במועד זה ל-901 מליון משתמשים. מספר המשתמשים הפעילים מדי יום גדל ב-41% והסתכם ב-526 מליון איש.
מספר משתמשי פייסבוק ממכשירים ניידים עלה גם הוא והגיע ל-488 מליון.
אין ספק, שהעתיד הוא ברשתות החברתיות, אבל חשוב שגם אתה תהיה שם כבר היום….
העתיד בכף ידך
הידעת?
יש היום כמעט מליארד חברים בפייסבוק.
543 מליון איש נכנסים לפייסבוק דרך הטלפון הנייד שלהם מדי חודש.
300 מליון איש מעלים תמונות לפייסבוק מדי יום.
בעל עסק, חשוב שתדע שיש הזדמנויות שיווקיות בטלפון הנייד.
הנה כמה טיפים שיווקיים שיעזרו לך להגיע אל משתמשי פייסבוק באמצעות הטלפון הסלולרי שלהם.
הטלפונים החכמים שנכנסו לחיינו מאפשרים לנו להכנס לפייסבוק, להתעדכן ולעדכן, בכל מקום. בין אם אנחנו בתור לרופא, עצרנו ברמזור אדום או מחכים בסבלנות בקופה בחנות.
הנתון הזה הוא כמעט בלתי נתפס! יש כמעט חצי מליארד משתמשים פעילים המגיעים לפייסבוק באמצעות הטלפון הנייד. בזכות העובדה שהטלפון נמצא אתם כל הזמן, והזמינות שלו ביד, בכיס או בתיק, הם פעילים יותר ברשת החברתית.
היום אנשים מקיימים קשר מתמיד עם מעגל החברים שלהם. מעבר לתופעה הסוציולוגית המעניינת, זה יכול להיות יתרון עצום לעסק שלך. אם העסק שלך יכול יגיע אל אנשים שכל היום נמצאים בפייסבוק, יש לו סיכוי טוב יותר להצליח. השיווק הפך לחלק בלתי נפרד מהחוויה החברתית.
הרבה לקוחות ולקוחות פוטנציאלים מסתובבים עם פייסבוק עליהם. צריך לדעת להפוך אותם ללקוחות. איך נעשה זאת? באמצעות תוכן. ככל שאתה מייצר יותר תוכן איכותי ושימושי, כך טוב יותר.
טיפים נוספים:
●קצר יותר – טוב יותר 160 תווים ומטה.
●להשתמש בתמונות
●לשאול שאלות
●לשמור על הומור ובידור
●לא לשכוח הנעה לפעולה – הקלק אם אתה מסכים, הכנס לכאן, כתוב את דעתך וכו’
מבט לעתיד השיווק האינטראקטיבי
חוקרים מעריכים, שעד שנת 2016 יוציאו המפרסמים סכום של כ-77 מיליארד דולר על שיווק אינטראקטיבי. זהו סכום הדומה לתקציב הפרסום בטלויזיה בימינו. בחמש השנים הקרובות תגדל בכ-26 אחוזים ההוצאה על רשתות חברתיות, שיווק באמצעות דוא”ל, שיווק באמצעות הטלפון הנייד, שיווק במנועי חיפוש ועוד.
אמצעי התקשורת האינטראקטיבים הפכו לרכיב שווה ערך בתמהיל השיווק. בעבר תקציבי השיווק האינטראקטיבי גדלו לאור נסיונות שיווקים שנערכו, או כיון שהחברות חיפשו חלופות זולות יותר לאמצעי התקשורת המסורתיים. הגידול כעת נובע מגידול בכוח האדם באינטראקטיב המשלבים את אמצעי התקשורת החדשים באסטרטגיה שלהם, על מנת להעשיר את מערכת היחסים שלהם עם לקוחות הקצה.
שיווק במנועי החיפוש (חיפוש בתשלום ו-SEO) ימשיכו להוות הנתח הגדול ביותר בתקציב השיווק האינטראקטיבי, אולם הסכומים ירדו, עם העברת התקציב לרשתות החברתיות, שיווק בטלפונים ניידים ועוד. ההוצאות על שיווק ופרסום באמצעות טלפונים ניידים יעלו על ההוצאה על פרסום ברשתות חברתיות ודואר אלקטרוני. עקומת הגידול של הטלפון הסלולרי היא החדה ביותר, ובכלל זה גם של הטבלטים לסוגיהם.
ההוצאות על שיווק ברשתות החברתיות יגדלו בצורה מתונה, וזאת בעיקר לאור העובדה שההשקעה באמצעים אלה אינה רבה.
השארת תגובה